veteriner
Mikrochip Uygulama
Yurt Dışına Çıkış Prosedürü
Döviz Kur

Warning: file() [function.file]: http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/veterinerankara.com/httpdocs/solmenu.php on line 147

Warning: file(http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/today.html?) [function.file]: failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/veterinerankara.com/httpdocs/solmenu.php on line 147

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/veterinerankara.com/httpdocs/solmenu.php on line 150

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/veterinerankara.com/httpdocs/solmenu.php on line 155
Döviz Alış Satış
Dolar
Euro

Valid HTML 4.01 Transitional

Valid CSS!

Veteriner Klinikleri Batıkent

Kimi insanlar evlerinde besleyip büyüttükleri hayvanların geceleri hastalandıklarında götürecek veteriner bulamadıklarından şikâyet etmekteler. vetankara veteriner tanı ve tedavi merkezi Yenimahalle ve çevresinde her gün yirmi dört saat kesintisiz hizmet vermektedir. Evinizde beslediğiniz sadık dostunuz herhangi bir nedenden dolayı rahatsızlandığında gönül rahatlığıyla bu kliniğe götürerek tedavisini yaptırabilirsiniz.
vetankara veteriner tanı ve tedavi merkezi çalışanları hayvan dostlarınızın daha sağlıklı bir yaşam sürmeleri için çalışmaktalar. Veterinerlik alanında yapılan bilimsel çalışmaları yakından takip ederek yeniliklere ayak uydurmaktadırlar. Hayvan sağlığı konusunda meydana gelen değişiklikleri takip ederek daha iyi hizmet sunmayı amaçlamaktadırlar. Özellikle bu klinikte ne zaman olursa olsun bir telefonla sadık dostlarınız için teknik destek alabilirsiniz. Bulunduğu semtteki diğer kliniklere göre ürün yelpazesi daha geniştir. Yaralandıkları teknolojik cihazlar sayesinde hayvanlarınızın hastalıklarını daha kolay tespit etmekteler ve onların kısa sürede sağlıklarına kavuşmaları için azimle çalışmaktalar. vetankara veteriner tanı ve tedavi merkezi e verilen hizmetler arasında aşılama ve koruyucu hekimlik uygulamaları, iç hastalıkları tanısı ve tedavisi, doğum ve doğum sırasında oluşacak hastalıkların tedavisi, ağız ve diş sağlığı, suni tohumlama, mikrochip uygulamaları yer almaktadır.
Profesyonel uzman kadrosuyla sizlere hayvan dostlarınıza hizmet veren vetankara veteriner tanı ve tedavi merkezi Kliniği uzun yılların vermiş olduğu bilgi birikimi sayesinde bulunduğu çevrede herkesin beğenisini kazanmıştır. Özellikle haftanın her günü, yirmi dört saat kesintisiz hizmet sunuyor olması diğer kliniklere göre avantajıdır. Her çeit evcil hayvanınızı gönül rahatlığıyla bu kliniğe getirerek tedavisini yaptırabilirsiniz.

Duyurular
Veteriner Ankara, Ankara Veteriner, Veteriner
7 24 veteriner
veteriner ankara